معرفی امکانات پلتفرم نینجا تریدر – قسمت چهارم ( طریقه لینک کردن چارت ها )

در این پست می‌خوانید:

معرفی امکانات پلتفرم نینجا تریدر – قسمت چهارم ( طریقه لینک کردن چارت ها )

در این مقاله به بررسی روش لینک کردن چارت ها و دلیل استفاده از این ویژگی می پردازیم. در روش والیوم تریدینگ گاهی اوقات نیاز داریم نقطه ای از چارت یک اینسترومنت را در تایم فریم های متفاوت ببینیم تا بتوانیم به تحلیل درستی از بازار برسیم. در تصویر زیر چارت نفت (CL) در سه تایم فریم روزانه، ساعتی و یک دقیقه ای را مشاهده میکنید.

معرفی امکانات پلتفرم نینجا تریدر – قسمت چهارم ( طریقه لینک کردن چارت ها ) - 1

به عنوان مثال در چارت یک ساعتی می خواهیم کندل بالا که سایه دارد را بررسی کنیم به همین منظور باید این سه چارت را به هم لینک کنیم تا با بردن موس (Crosshair) به محل مدنظر دو چارت دیگر نیز محل موردنظر را نمایش دهند. ابتدا بر روی گزینه زیر کلیک کنید.

معرفی امکانات پلتفرم نینجا تریدر – قسمت چهارم ( طریقه لینک کردن چارت ها ) - 2

با کلیک بر روی گزینه فوق چهار انتخاب برای موس شما نمایش داده می شود.

معرفی امکانات پلتفرم نینجا تریدر – قسمت چهارم ( طریقه لینک کردن چارت ها ) - 3

گزینه اول Off جهت خاموش کردن و دیده نشده علامت موس بر روی صفحه می باشد. گزینه دوم Local نشانگر موس به دو خط عمود برهم تبدیل می شود و در خط عمودی زمان و در خط افقی قیمت نمایش داده می شود که استفاده از این گزینه میتوانید اطلاعات قیمتی و زمانی نقطه مورد نظر را مشاهده نمایید. گزینه سوم Global و گزینه چهارم Global(No Time Scroll) می باشد. اگر هر سه چارت را در حالت چهارم قرار دهیم و نشانگر موس را در تایم فریم ساعتی جا به جا کنیم، چارت یک دقیقه تا زمانی که قابلیت نمایش در صفحه وجود داشته باشد حرکت می کند، و اگر تمایل داریم هر سه چارت دقیقا یک نقطه قیمتی را نشان دهند باید گزینه سوم را انتخاب کنیم.

معرفی امکانات پلتفرم نینجا تریدر – قسمت چهارم ( طریقه لینک کردن چارت ها ) - 4

پیشنهاد میکنیم بر روی نینجا تریدر سه چارت در تایم فریم های مختلف باز کنید و این ویژگی نینجاتریدر را تست کنید تا بتوانید به راحتی در زمان تحلیل چارت از آن بهره ببرید.

در جلو هر چهار حالت قرار داده شده برای نشانگر موس کلیدهای میانبری قرار داده شده است که با استفاده از آنها نیز می توانید این تغییرات بر روی نشانگر موس را انجام دهید.

به خاطر سپاری و استفاده از کلیدهای میانبر در نینجاتریدر بر سرعت کار شما می افزاید و دسترسی به امکانات مختلف را برای شما سهل و آسان می کند.

موفق و پرسود باشید.

دوره‌های مرتبط
تکمیل شده
دوره آموزش تحلیل جامع

دوره آموزش تحلیل جامع

۱۴
۰
۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
در حال برگزاری
دوره ی آموزش هیت مپ (Heatmap)

دوره ی آموزش هیت مپ (Heatmap)

۲۱۸
۰
۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تکمیل شده
دوره پیش نیاز ولوم تریدینگ
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید