استخدام تریدر در مجموعه زندتریدرز

استخدام تریدر در مجموعه زندتریدرز
در این پست می‌خوانید:

استخدام تریدر ! با خواندن عنوان این مقاله، آنچه بلافاصله ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند، تناقضی ست که در آن نهفته است. حقیقت آن است که طبق نظر فعالان حوزه تریدینگ و معامله در انواع بازارهای مالی، یک تریدر کسی است که مایل به کار در چارچوب کاری خاص و تحت کنترل یک کارفرما نمی باشد و در واقع تمایلی به استخدام شدن ندارد. پس استخدام تریدر به چه معناست؟ در این مقاله تا انتها با زندتریدرز همراه شوید تا با مفهوم این اصطلح بیشتر آشنا شوید.

تریدر کیست و به چه کسی یک تریدر گفته می شود؟

قبل از اینکه دقیقا بگوئیم که تریدر کیست و چگونه فعالیتی دارد، باید بگوئیم که یک تریدر علاوه بر اینکه شغل تریدری را برای درآمد خوب آن انتخاب کرده است، در واقع مایل نبوده که سر تایم خاصی سر کار حاضر شود و سر تایم مشخصی محل کار را ترک کند. یک تریدر دوست دارد که در زمینه فعالیت خود، آقای خودش باشد و به سبک خودش کار کند. این یکی از مهم ترین ویژگی های شغل تریدینگ و معامله گری است.

اما در ارتباط با استخدام تریدر ، تعریف کلی که از شغل تریدری می توانیم داشته باشیم این است که :

شغل تریدری در واقع از جمله مشاغل نوظهور است و چنانچه فرد از تبحر  و مهارت های لازم در این حوزه برخوردار باشد، می تواند در مدت زمان کوتاهی به سود قابل توجهی دست یابد. در واقع استخدام تریدر در بسیاری از حوزه های کاری مربوطه، بر اساس میزان دانش و تجربیات فرد و با توجه به استراتژی های معاملاتی او انجام می شود.

استخدام تریدر

ترید چیست و شغل تریدری چه نوع شغلی است؟  

تریدری شغلی است که شما می توانید بدون حضور در محل خاصی برای کار، در خانه به آن مشغول شوید و معامل گری را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ فقط کافیست به چارچوب های تریدینگ خود پایبند باشید تا از روانشناسی خود در دنیای معامله‌گری، فاصله نگیرید.

چرا تنهایی ترید نکنیم؟

کلا واژه استخدام تریدر یک واژه غریب و ناملموسی است، اما در عین حال تنهایی ترید کردن می تواند شما را در مسیری قرار دهد که دائما تحت تاثیر احساسات و عوامل مختلف روانشناختی، تصمیم گیری کنید و این می تواند تا حد زیادی انجام معاملات به صورت منطقی را، تحت تاثیر قرار دهد و اثرات منفی آن پس از گذشت مدتی مشخص می شود و این اصلا برای یک تریدر مطلوب نیست.

وقتی تنها ترید می کنید و از جامعه تریدرها به دور هستید، ممکن است خیلی راحت تحت تاثیر تبلیغات عجیب از میزان سودهای دور از باور قرار بگیرید؛ این مسئله میتواند باعث واکنش‌های احساسی شما ناشی از مشکلات روانشناسی ترید در شما بشود.

پیوستن به یک تیم تریدر و مزیت های آن برای معامله گر

حضور در یک تیم تخصصی ترید، برای شما این امکان را فراهم می کند تا دائما در بطن بازار قرار داشته باشید پس در این جا بهتر است واژه استخدام را از عنوان” استخدام تریدر” خط بزنیم و به جای آن یک واژه  دیگر استفاده کنیم که نه تنها دلهره آور نباشد، بلکه بسیار هم دل انگیز باشد؛ واژه ای مثل “همکاری با تیم ترید”.

استخدام تریدر

شرایط استخدام تریدر و همکاری با تیم زندتریدرز

دوستان عزیزی که علاقه مند به ترید هستید، جالب است بدانید که برای همکاری با ما نیاز نیست در تریدینگ روم مجموعه ، حضور دائمی داشته باشید؛ که البته حضور شما عزیزان نه تنها باعث دلگرمی ما و سایر هم تیمی های شما خواهد بود، بلکه در این صورت می توانید از امکانات تریدینگ روم هم بهره مند شوید.

تریدینگ یک کار آنلاین است و هرکسی از هر نقطه‌ای از جهان می تواند با مجموعه زندتریدرز همکاری کند.

  • اولین گام برای همکاری با ما این است که شما یک استیتمنت سه ماهه در حساب ریل به ما ارائه دهید.
  • توجه داشته باشید، لزومی ندارد که حساب شما در سود خیلی بالایی باشد و همینکه سود معقولی داشته باشید کافی است. به علاوه با توجه به نتایج  به عمل آمده از استیتمنت شما ،کارشناسان ما متوجه روان معقول شما در مدیریت پوزیشن و پایبندی به استراتژی قابل  لمس شما می شوند (مواردی نظیر گشاد نکردن استاپ ،نداشتن معامله بدون استاپ و  عدم افزایش حجم غیر منطقی)؛ و در این صورت شما می توانید برای ادامه راه با ما همراه شوید

عزیزان همراه ، برای استخدام تریدر در مجموعه زندتریدرز و درخواست همکاری با تیم زندتریدرز  می توانید فرم زیر را پرنموده و برای ما ارسال نمائید. پس از دریافت فرم درخواست، رزومه شما حداکثر پس از گذشت مدت زمان یک هفته، بررسی شده و نتیجه به شما اعلام می شود.

سوالات

فرم ارسال رزومه

دیدگاه‌ها ۱۴
ارسال دیدگاه جدید