خرید به قیمت قبل
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تا افزایش قیمت تمامی پکیج های سایت باقی مانده است

سوالات متداول

از سربرگ بالای سایت وارد آموزشهای رایگان زندتریدرز شوید و دوره های پیش نیاز بازارهای مالی  پرایس اکشن حرفه ای و دوره پیش نیاز ولوم تریدینگ را مشاهده کنید و سپس با مشاور مجموعه تماس بگیرید تا برای ادامه ی مسیر شما را راهنمایی کنند.

ارسال پیام در واتساپ

شما باید با اطلاعات اولیه ی بازار فارکس (دوره پیش نیاز بازارهای مالی ) آشنا باشید ، زیرا در سیستم معاملاتی اوردرفلو تریدر نیازی به اطلاعات سوخته همچون استراتژی های پرایس اکشن ، ICT ، اوردر بلاک و غیره ندارد.

زند تریدرز تنها شرکت ثبت شده در حوزه تریدینگ در ایران با شماره ثبت ۲۴۷۷۱ میباشد و همچنین سایت این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت امن زرین پال و دارای شماره تلفن ثابت و آدرس مشخص میباشد که در انتهای صفحه اول سایت مشخص شده است.زند تریدرز معتبرترین شرکت آموزش تریدینگ در کشور میباشد.

بله، تمام دانشجویان از ابتدای ورود به بخش آموزش ،۱۰ پشتیبان متعهد، تحصیلکرده و صبور را از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در کنار خود خواهند داشت .پشتیبانی زند تریدرز در سیستم آموزش آنلاین کم نظیر در جهان است.

با توجه به تیم قدرتمند زند تکنولوژی یا زندتک که دپارتمان برنامه نویسی زند تریدرز میباشد ،تمامی دانشجویان زند تریدرز هیچوقت و هرگز دغدغه پلتفرم ، ادونز(اندیکاتورهای لول ۲ و ۳)و همچنین دیتا را نخواهند داشت ،زیرا این دپارتمان همیشه برای دانشجویان زند تریدرز بهترین و به روزترین دیتا و نرم افزارها را فراهم می آورد.

همانطور که برداشتن چشم بند باعث بهبود حرکت شما خواهد شد ،والیوم تریدینگ باعث میشود شما با مشاهدهٔ رفتار بزرگان بازار ،تریدهای هدفمندتر و پر سودتری داشته باشید.

قطعاً بله ، و همچنین داشتن دیتا باعث کوچکتر شدن استاپ ها و دریافت ریواردهای بینظیر در پوزیشن ها خواهد شد.

تمام معامله گران بزرگ در سطح جهان هر روز در صدد بروز کردن خود و سیستم معاملاتی خود هستند به جهت اینکه از پوزیشن های ضرر ده و ورودهای بی مورد در یک پوزیشن کاسته و نقاط دقیق تری را کشف کنند تا سود بیشتری به دست آورند.سیستم معاملاتی اوردرفلو این قدرت را دارد تا هر استراتژی را بهینه کند و بدون هیچ اصطحکاکی در کنار دیگر استراتژی ها قرار گیرد.

پس از ورود به دوره های آموزشی زند تریدرز با در نظر گرفتن روزانه ۳ ساعت زمان برای آموزش، هر دانشجو ۶ ماه طول دوره خواهد داشت و پس از آموزش حداقل ۳ الی ۶ ماه زیرنظر منتورهای شرکت بر روی حساب دمو فعالیت می کند و پس از کسب نتایج مستمر چند ماهه وارد حساب ریل خواهد شد.

بله برای کسب اصلاعات بیشتر در خصوص شرایط اقساط با مشاور مجموعه در ارتباط باشد.

ارسال پیام در واتساپ

شما با مراجعه به سایت زندتریدرز و از سربرگ محصولات میتوانید با انتخاب دوره ی آموزشی مد نظر خود ، سرفصل های آموزشی آن دوره را در صفحهٔ مربوط به دوره مشاهده کنید.

بله ، امکان پذیر است ، به  جمع زندتریدرز خوش آمدید ،بیش از ۵۰ درصد دانشجویان زندتریدرز از خارج از کشور در دوره های این شرکت حضور دارند .برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاور مجموعه تماس بگیرید. ارسال پیام در واتساپ

شما نیاز به یک سیستم با پردازنده مرکزیcorei5  نسل ۱۰ به بالا ، رم ۱۶ ،از نوع DDR4  به بالا ، هارد SSD با ظرفیت 512  گیگ به بالا ، گرافیک 8 به بالا و دو مانیتور 27 اینچ برای شروع دارید.در نظر داشته باشید که این سیستم معرفی شده حدلقل سیستم مورد نیاز میباشد و شما با سیستم های معرفی شده به راحتی کار خواهید کرد.

خیر، زندتریدرز از نظر محتوای علمی و آموزشی ،نرم افزاری و سیستم معاملاتی کاملاً منحصر بفرد می باشد و آموزش هیچ مجموعه ی دیگری مورد قبول این شرکت نیست و پیش نیاز شرکت در دورهٔ لول ۳ شرکت زندتریدرز، شرکت در دوره لول ۲ یا همان والیوم تریدینگ زند تریدرز است.

دوره لول ۲ تمرکز بر تایم اندسلز و فوت پرینت دارد و به اتفاقات هر لحظهٔ مارکت توجه دارد.اما لول ۳ توجه اصلیش به اوردرهای در صف و اتفاقاتی که هنوز رخ نداده است می باشد.زیرا با داشتن دیتای لول ۳ به تفکیک میتوانید اوردرهای در صف را مشاهده کنید و حال در نظر بگیرید که ترکیب این دو دیتا در کنار هم چقدر می تواند یک تریدر را مسلح کند.

زند تریدرز هیچ یک از شرکت های پراپ ایرانی را به هیچ عنوان توصیه نمیکند زیرا کاملاً غیر قانونی مشغول به فعالیت هستند .اما انحصاراً برای دانشجویان خود شرکت، شرایط ثبت نام در شرکت معتبر آمریکایی One Up Trader  را فراهم کرده است . توجه داشته باشید که این شرکت ایرانیان را ثبت نام نمیکند و انحصاراً دانشجویان زندتریدرز را از ایران ثبت نام میکند.

تیکت پشتیبانی