نحوه اتصال حساب به سایت Myfxbook

در این پست می‌خوانید:

نحوه اتصال حساب به سایت Myfxbook

شاید تا بحال به دنبال بستری بودید که بتوانید در آن برای حساب معاملاتی خود رزومه بسازید و از جزئیات حساب خود بصورت دقیق تر مطلع شوید تا بتوانید آن ها را آنالیز کنید. در این مطلب قصد داریم سایت Myfxbook.com را به شما معرفی کنیم و نحوه اتصال حساب به این سایت را بررسی کنیم.

برای اتصال حساب به این سایت می توانید از 2 متد متفاوت استفاده کنید که در ادامه هر یک را به تفصیل بررسی خواهیم کرد.

اتصال حساب به سایت Myfxbook با روش Auto Updating

در این روش تقریبا هر 4 ساعت یکبار اطلاعات حساب معاملاتی شما از بروکر به سایت بصورت اتوماتیک منتقل می‌شود.

در نظر داشته باشید برای ورود به سایت و انجام مراحل اتصال، نیاز به v. .p. .n خواهید داشت.

برای اتصال حساب ، وارد سایت شده و در صورتیکه تا بحال اقدام به ثبت نام نکرده اید می توانید از قسمت ( Sign Up ) این کار را انجام دهید.

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام از سربرگ Portfolio گزینه Add Account را انتخاب نمایید.

اتصال حساب به سایت Myfxbook -۲

در صفحه ظاهر شده مجددا بر روی گزینه Add Account کلیک کنید.

اتصال حساب به سایت Myfxbook - ۳

در قسمت پلتفرم ، گزینه MetaTrader 4(Auto Update) را انتخاب نمایید.

اتصال حساب به سایت Myfxbook -۴

بعد از انتخاب MetaTrader 4(Auto Update) با صفحه ای مواجه می شوید که از شما اطلاعات حساب، اعم از نام بروکر ، شماره اکانت و … را می خواهد. این اطلاعات را به دقت وارد نمایید.

اگر investor password خود را نمی دانید ، وارد متاتریدر خود شوید و سربرگ Mailbox را انتخاب نمایید. در این قسمت پیام Registration را پیدا کرده آن را باز کرده و Investor password را مشاهده نمایید.

اتصال حساب به سایت Myfxbook -۵

پس از وارد کردن اطلاعات روی گزینه Create Account کلیک نمایید تا حساب ایجاد شود. پس از ایجاد حساب گزینه Set Privacy Settings ظاهر می شود ، آن را انتخاب کرده و سربرگ Verification (optional) را باز کنید.

*در این مرحله باید رمز عبوری که سایت برای شما مشخص کرده است را وارد متاتریدر خود کنید. در نظر داشته باشید که این امراز لحاظ امنیتی هیچ مشکلی برای حساب شما ایجاد نخواهد کرد.

اتصال حساب به سایت Myfxbook -۶

وارد متاتریدر خود شوید. وارد قسمت Tools -> Options -> Server شده (یا می توانید از کلید میانبر Ctrl+O استفاده کنید) و گزینه Change را انتخاب کنید. در قسمت Current Password رمزعبور اصلی حساب خود را وارد نمایید. تیک گزینه Change investor (read only) password را بزنید و حالا پسوردی را که از سایت کپی کرده بودید را در قسمت New Password و در قسمت Confirm وارد کنید.

اتصال حساب به سایت Myfxbook - ۷

مجددا وارد صفحه سایت Myfxbook شوید و روی گزینه Update Password کلیک کنید. در صفحه باز شده مجددا پسورد کپی شده را وارد کنید و OK بزنید. در اینصورت پیغام ” Password changed successfully.”  ظاهر می گردد و سپس گزینه Connect را انتخاب کنید تا پیغام ” Account Authorized Successfully!” ظاهر گردد و سپس تغییرات را Save کنید.

در آخر نیاز است مجدد از سربرگ Portfolio گزینه Add Account را انتخاب کنید. در حساب خود گزینه Edit را کلیک کنید و وارد سربرگ permissions شده و تمامی گزینه ها را به Public تغییر دهید.

اتصال حساب به سایت Myfxbook - ۸

حساب شما با موفقیت به سایت متصل شده و  می توانید جزئیات حساب خود و ریز معاملات را در قسمت portfolio در سایت مشاهده کنید.

اتصال حساب به سایت Myfxbook با روش Expert

وجه تمایز این روش با Auto Updating این است که در این روش اطلاعات حساب شما بصورت آنی و برخط به سایت منتقل خواهد شد و تاخیری در انتقال اطلاعات وجود ندارد.

برای انجام این روش مجددا از سربرگ Portfolio گزینه Add Account را انتخاب نمایید.

اتصال حساب به سایت Myfxbook - ۹

مجددا گزینه Add Account را انتخاب کنید.

اتصال حساب به سایت Myfxbook - ۱۰

در این مرحله از قسمت پلتفرم گزینه MetaTrader 4 (EA) را انتخاب نمایید. درصورت انتخاب این مورد، یک فایل نصبی بر روی سیستم دانلود خواهد شد. پس از تکمیل دانلود ، فایل را نصب کنید.

اتصال حساب به سایت Myfxbook ۱۱

برای نصب برنامه اگر بیش از 1 متاتریدر روی سیستم شما وجود داشته باشد برنامه از شما می خواهد که متاتریدر مورد نظر خود را انتخاب کنید. این کار را انجام داده و گزینه Install را بزنید.

بعد از اتمام نصب ، نیاز است که فایل دانلود شده را در پوشه متاتریدر خود کپی نمایید. بدین تریتیب وارد متاتریدر خود شده و از سربرگ File مورد Open Date Folder را انتخاب نمایید.

اتصال حساب به سایت Myfxbook ۱۲

وارد پوشه MQL4 -> Experts شده و فایل Ealnstaller را که کپی کرده بودید در این محل قراردهید.

مجددا وارد متاتریدر خود شده و از بخش Navigator و از سربرگ Indicators مورد Expert Advisors را انتخاب کرده برروی آن کلیک راست کرده و یکبار Refresh کنید. اگر بخش Navigator را در متاتریدر خود نمی بینید با فشردن کلید ترکیبی Ctrl+N این بخش ظاهر می شود.

دوره‌های مرتبط
تکمیل شده
دوره آموزش تحلیل جامع

دوره آموزش تحلیل جامع

۱۵
۰
۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
در حال برگزاری
دوره ی آموزش هیت مپ (Heatmap)

دوره ی آموزش هیت مپ (Heatmap)

۲۲۰
۰
۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تکمیل شده
دوره پیش نیاز ولوم تریدینگ
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید