نحوه دریافت دیتای لول 2

نحوه دریافت دیتای لول 2

 در این مقاله به بررسی نحوه دریافت دیتای لول 2 می پردازیم. با این روش در کمتر از چند دقیقه پلتفرم خود را به دیتای رایگان لول 2 متصل خواهید کرد.

معاملات و سفارشاتی که در بازار فیوچرز ثبت می شوند به عنوان دیتای لول 2 توسط شرکت های ارائه دهنده دیتا در اختیار معامله گران قرار می گیرد. از معروف ترین شرکت های ارائه دهنده دیتای لول 2 می توان CQG و Rithmic را نام برد. این مقاله به دیتای CQG و نحوه دریافت آن اختصاص داده شده است.

در گام اول برای دریافت دیتای لول 2 ابتدا  سایت Ninjatrader.com را باز می کنیم. در این گام شما نیاز به ایمیل دارید. توجه داشته باشید از این ایمیل قبلا در سایت نینجاتریدر استفاده نکرده باشید. ایمیل را در کادر Your Email Address وارد کنید.  در صورتی که ایمیل از نظر سایت معتبر باشد Valid Email  تیک سبز زده می شود. حال بر روی Download کلیک کنید.

نحوه دریافت دیتای لول 2

در گام دوم دریافت دیتای لول 2 ، در پنجره باز شده اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و تیک من ربات نیستم را بزنید. توجه کنید که با انتخاب کشور ایران در فرآینده دریافت دیتا برای شما مشکلی ایجاد نمی شود. حال دکمه Submit را بزنید.

نحوه دریافت دیتای لول 2

حال به صفحه بعد منتقل می شویم، در این گام در صفحه جدید با کلیک بر روی Connection Guide یک ایمیل از سمت شرکت CQG دریافت می کنید که حاوی رمز و پسورد جهت دسترسی به دیتای لول 2 بر روی پلتفرم نینجاتریدر است.

نحوه دریافت دیتای لول 2

به این نکته توجه کنید هر 14 روز یک بار که مهلت استفاده از دیتای دمو برای شما به پایان می رسد دیگر نیاز به حذف و نصب مجدد پلتفرم نیست و فقط باید فرآیندی که در این مقاله آموزش داده شده است را با یک ایمیل جدید مجددا انجام دهید و ایمیل حاوی نام کاربری و پسورد را از شرکت CQG دریافت کنید.

حال به ایمیل خود رفته و ایمیل های دریافتی را مشاهده کنید. یک ایمیل خوش آمدگویی از نینجا تریدر و یک ایمیل حاوی نام کاربری و رمز از طرف شرکت CQG دریافت نموده اید.

نحوه دریافت دیتای لول 2

 در گام بعد دریافت دیتای لول 2 ، نسخه اصلی نینجاتریدر را که در ربات تلگرام مجموعه زندتریدرز قرار دارد را طبق آموزش های موجود در ربات، نصب و اجرا کنید. در قسمت Connection بر روی Configure کلیک کنید. حال در قسمت NinjaTrader Continue نام کاربری و رمز موجود در ایمیل را وارد کنید. توجه داشته باشید که تیک دمو را فعال قرار دهید.

حال در پنجره اصلی پلتفرم نینجاتریدر در قسمت Connection باید  Ninjatrader continuum Demo را انتخاب کنید. با فعال شدن دیتا چراغ سبز نینجاتریدر فعال می شود.

نحوه دریافت دیتای لول 2

در صورتی که با وارد کردن نام کاربری و رمز دیتا بر روی پلتفرم فعال نشد، نام کاربری و رمز دریافتی  را در یک فایل Wordpad قرار دهید و از آنجا به نینجاتریدر منتقل کنید. این مشکل به دلیل زبان ویندوز برای بعضی از تریدرها ممکن است رخ دهد.

نحوه دریافت دیتای لول 2

این دیتا به صورت دمو با بازه زمانی 14 روز در اختیار معامله گران قرار می گیرد و در صورتی که تمایل به دریافت دیتا به صورت محدوده های زمانی بیشتر را دارید باید هزینه آن را در سایت نینجاتریدر پرداخت کنید.

پیشنهاد مجموعه زندتریدرز به شما همراهان عزیز، شروع به تمرین و کار با دیتای رایگان CGQ است و در ادامه فعالیت خود اگر تمایل و امکان ترید در بازار فیوچرز را داشتید می توانید اشتراک دلخواه خود را از نینجاتریدر خرید کنید.

دیدگاه‌ها ۲
ارسال دیدگاه جدید